Om inbrengen zo fijn en makkelijk mogelijk te maken vragen wij je om van te voren contact met ons op te nemen over de artikelen die je wenst in te brengen.
Dit kan door langs te komen, foto's met ons te delen via WhatsApp 020-4421422 of via de email info@bijallerlei.nl.
Tevens is het mogelijk gebruik te maken van onze opruimservice. Mocht het opruimen geen probleem zijn, alleen het ophalen van inbreng is ook mogelijk. Kijk voor alle mogelijkheden en tarieven op onze pagina Opruimservice en meer.
Het achterlaten van tassen zonder van te voren contact te hebben mag ook. Dit houdt dan in dat wij artikelen die niet geschikt zijn voor verkoop direct zullen doneren.
Mocht je dit willen dan vragen wij je:
1. Je naam en of je klantnummer op de tas ( ivm de ruimte vragen wij je ajb geen dozen te gebruiken ) met inbreng te plakken.
Voor nieuwe klanten maken wij bij afgifte van de inbreng meteen een klantnummer aan.
2. Wij zullen de tassen op een later tijdstip doornemen. Alles wat wij niet innemen wordt in principe gedoneerd.
(Als de spullen kapot, vies of anderszins niet geschikt zijn gooien wij het weg)
Onze verdeelsleutel is 30% klantdeel om 70% winkeldeel (dit is exclusief de verplichte btw). Alle artikelen die je bij ons aanbiedt dienen schoon, heel en compleet aangeleverd te worden.
Inbrengen kan elke dag tot 1 uur voor sluitingstijd en natuurlijk zonder afspraak.
Wij houden rekening met seizoens gebonden producten. Voorbeelden hiervan zijn; schaatsen/skeelers en buitenspeelgoed. Maar ook spullen gerelateerd aan de feestdagen (Kerstmis, Sinterklaas en Pasen) accepteren wij. Twijfel je of wij bepaalde producten innemen?
Neem dan even contact met ons op via e-mail of via WhatsApp (020-4421422 ). Je kan er dan direct een foto bij doen. Of geef ons een belletje. Uiteraard kunnen we je ook alles over ons innamebeleid vertellen wanneer je in de winkel bent.
De verkoopprijs van het artikel dat je hebt ingebracht wordt bepaald door de persoon achter de kassa. Heb je zo’n uniek product dat meer uitleg nodig heeft dan horen we het graag.
Benieuwd naar ons aanbod? Hou dan ook onze Facebook & Instagram pagina in de gaten!
Alle producten die na het verstrijken van het termijn bij ons in de tweedehands winkel achterblijven zullen ter beschikking worden gesteld aan het goede doel.
Wij hebben samenwerkingen met verschillende instanties; zij halen de overgebleven artikelen bij ons op en zorgen ervoor dat dit bij de juiste mensen/instellingen terecht komt. Denk hierbij aan stichtingen/organisaties als de voedselbank, Rataplan, weggeefwinkels maar ook gewoon behoeftigde en bekenden uit de kringen van deze - meestal - vrijwilligers.
Voor andere projecten staan wij open en wij proberen daar waar wij kunnen ons steentje bij te dragen.
Mocht je meer informatie willen of weet je een goed doel die onze steun kan gebruiken neem dan contact met ons op!